Τρόποι Αποστολής

Οι τρόποι αποστολής των παραγγελιών που χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα mystring.gr και που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περιγράφονται παρακάτω:

Τρόποι Αποστολής Παραγγελίας

Α/ Για τις παραγγελίες εντός Ελλάδος, το ηλεκτρονικό κατάστημά μας συνεργάζεται με τις εξής εταιρείες ταχυμεταφορών (courier)

BOX NOW κατ’ επιλογή πελάτη με παραλαβή από locker της επιλογής του με κόστος για όλη την Ελλάδα €2,29.

αποστέλλονται όλες οι παραγγελίες με κόστος για την Αττική με κόστος €3,00 για την υπόλοιπη Ελλάδα με κόστος €3,60€.

Γενική Ταχυδρομική Logo  ΜΟΝΟ για παραλαβή των παραγγελιών εντός Αττικής από κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής με κόστος 2,70€

Elta courier Logo αποστέλλονται οι παραγγελίες σε δυσπρόσιτο προορισμό και ενημερώνεται ο καταναλωτής για τον συγκεκριμένο τρόπο αποστολής.

Σε αυτό το σημείο να επισημάνουμε ότι δεν υπάρχει πρόσθετη χρέωση για την παράδοση, στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδος.

Τέλος όλες οι αποστολές εντός Ελλάδος για παραγγελίες από 55,01€ και άνω είναι δωρεάν! 

B/ Οι παραγγελίες προς την Κύπρο αποστέλλονται με την DHL EXPRESS, με κόστος €18,50/αποστολή ή με  με χρέωση 12.00€.

Εάν ο πελάτης πληρώσει με την υπηρεσία πληρωμών και viva wallet τα μεταφορικά είναι δωρεάν! (Αφορά παραγγελίες συνολικού ποσού πάνω από 40,01€ και μόνο εντός Ελλάδος).

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας, μέσω του αριθμού φορτωτικής όπου θα αποστέλνεται μέσω e-mail και SMS, μπαίνοντας στο link «Παρακολούθηση Παραγγελίας».

Σημείωση: Έχετε την δυνατότητα να σταλεί η παραγγελία σας σε διαφορετική διεύθυνση από αυτήν που καταχωρίσατε.

Παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα έως και Σάββατο (εκτός από τις επίσημες αργίες του ελληνικού κράτους). Παραγγελίες που τοποθετούνται στο σύστημα Παρασκευή μετά τις 19.00, θα περάσουν τα στάδιο έγκρισης, προετοιμασίας και αποστολής την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: Σε περίπτωση καθυστέρησης της αποστολής της παραγγελία σας (εκτός του προβλεπόμενου χρόνου που αναφέρεται στο εκάστοτε προϊόν μας). Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας, μέσω e-mail ή τηλεφώνου για να σας ενημερώσουμε για τους λόγους καθυστέρησης. Καθώς και τον αναμενόμενο χρόνο αποστολής. Στην περίπτωση αυτή θα μπορείτε (εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί), να ζητήσετε την αλλαγή της παραγγελίας.  Ή ακόμα και την ακύρωση της παραγγελίας σας και επιστροφή των χρημάτων σας σε περίπτωση που έχει υπάρξει κατάθεση  σε τραπεζικό μας λογαριασμό ή χρήση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας ή paypal.