Επιστροφή ή Αλλαγή Προϊόντος
Ο αγοραστής έχει δικαίωμα, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος, να υπαναχωρήσει εγγράφως από την αγορά και να προβεί στην επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος. Θα πρέπει να στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ([email protected]) την υπαναχώρησή του στην εταιρία. Για την έγκυρη υπαναχώρησή του αγοραστή θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί στην εταιρία στην αρχική του συσκευασία (να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία και να μην έχει φορεθεί το προϊόν) και να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε ζημία ή φθορά, τόσο το προϊόν όσο και η συσκευασία αυτού. Η εταιρία υποχρεούται στην επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή, σε 14 ημερολογιακές ημέρες, αλλά δύναται να συμψηφίσει το τυχόν ποσόν σε μελλοντική του αγορά. Η επιστροφή μπορεί να γίνει με την αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος αχρησιμοποίητο, όπως ακριβώς ήταν πριν την πώλησή του στην αρχική του συσκευασία του και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας καθώς και όποιο δώρο ή εκπτωτικό κουπόνι πιθανώς περιλάμβανε. Σημειωτόν ότι τα έξοδα αποστολής της νέας συμψηφιστικής παραγγελίας βαρύνουν τον αγοραστή.
Περαιτέρω, επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Σε περίπτωση εσφαλμένης εκτέλεσης της παραγγελίας από τον Ιστότοπο, δηλαδή αποστολής λάθος προϊόντων ή προϊόντων κακής ή ελαττωματικής ποιότητας.
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα λειτουργίας ή ποιότητας το οποίο καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος.
Στις παραπάνω περιπτώσεις ισχύουν τα κάτωθι:
-
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Ή ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ γίνονται δεκτές και δεν χωρεί υπαναχώρηση στα εσώρουχα, κάλτσες, καλσόν, ολόσωμα καλσόν, ζαρτιέρες, σουτιέν, κορμάκια, νυχτικά, για λόγους υγιεινής δυνάμει του άρθρου 3(ιβ) παρ. Ε του Ν. 2251/1994.
-
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Ή ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ γίνονται δεκτές σε προϊόντα χρώματος λευκού, συμπεριλαμβανομένων και όλων των μαγιό ανεξαρτήτου χρώματος.
- ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Ή ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ γίνονται δεκτές σε όλα τα προϊόντα προσφοράς.
- Οπωσδήποτε, η Επιστροφή Αλλαγή Προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής Πώλησης κτλ)
- Εάν η επιστροφή οφείλεται σε υπαιτιότητα της εταιρίας, το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία.
- Η Επιστροφή Αλλαγή Προϊόντος θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρίας και μετά από έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων
Προσοχή: Σε περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο, παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία μέσα στις επόμενες 8 ώρες, ώστε να αναλάβει την ευθύνη. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή. Το κόστος επιστροφής βαραίνει την εταιρία. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Στο δέμα της επιστροφής θα πρέπει υποχρεωτικά να περιλαμβάνεται η απόδειξη αγοράς.
Κατά τη διαδικασία επιστροφής (ελαττωματικού προϊόντος) μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για νέα ή μελλοντική αγορά, είτε επιστροφή χρημάτων προς εσάς.